بهترین دوربین مداربسته وای فای


بهترین دوربین مداربسته   وای فای(wifi)

دوربین های وای فای یکی از محبوب ترین دوربین های می باشد که از طرفداران زیادی برخوردار می باشد.دوربین های وای فای (wifi)  دارای مزیت های مانند سهولت نصب و همیچنین کاربری آسان کاربران می باشد و به همین دلیل استفاده از این دوربین ها هر روز روبه افزایش می باشد. یکی دیگر از مزیت های استفاده از دوربین های  وای فای عدم نیاز به کابل کشی می باشد.دوربین های وای فای معمولا برای محیط های مانندمنازل و اداره ها و فروشگاه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

دوربین وای فای  (wifi)چیست؟

دوربین های مداربسته وای فای زیر مجموعه دوربین های مداربسته تحت شبکه  یا   IP  می باشد.. این دوربین ها ی مداربسته  تصاویر دریافتی را به داده های دیجیتال تبدیل کرده و آنها را از طریق شبکه ارسال می کنند.دوربین های مداربسته  وای فای تصاویر دیجیتالی با کیفیت را  به شبکه های کامپیوتری  منتقل می کند.شما می توانید با نصب یک مودم در محیط و متصل شدن اینترنت به دوربین وای فای تصاویر را به صورت آنلاین بر روی موبایل یا تبلت مشاهده کنید.

 

امکانات و ویژگی های دوربین های مداربسته وای فای (WIFI)

قبل از خرید دوربین های مداربسته وای باید به امکانات و ویژگی های که دارند توجه کنید در اینجا به امکانات و ویژگی های دوربین های مداربسته وای فای( wifi) می پردازیم:

کیفیت و رزلوشن دوربین های مداربسته وای فای

دوربین های مداربسته  وای فای با توجه  به استفاده از تکنولوژی ها ی پیشترفته و  استفاده از  فرمت های فشرده سازی (H265+/H265/H264) از کیفیت تصاویر بالای برخوردار می باشد.کیفیت تصاویر دوربین های مداربسته وای فای دارای  کیفیت 4K می باشد.

لنز دوربین های مداربسته وای فای

لنز دوربین های مداربسته وای فای در انواع مختلفی می باشد،لنز های واید و لنز های که زاویه دید بسته ای دارند.دوربین های مداربسته وای فای معمولا از لنز 2.8  میلیمتر برخوردار هستند.یکی دیگز از لنز های که در دوربین های مداربسته وای فای استفاده می شود لنز های واید 1یا 2 میلیمتر  می باشدکه زاویه دید 100تا 180 درجه دارندکه  با استفاده از آن می توان تصاویر پانوراما 360 درجه تصویربرداری کند. از جمله این دوربین ها می توان به دوربین های وای فای لامپی اشاره کرد که امکان مشاهده 360 درجه پانوراما را ارائه می دهد.از دیگر انواع دوربین های وای فای دوربین های PTZ یا دوربین های گردان می باشداین دوربین ها وای فای برای مصارف خانگی به دوربین های وای فای بیبی کم شناخته می شوندکه جهت مراقبت ونگهداری کودک و سالمندان استفاده می شود.دوربین های وای فای PTZ که در محیط های بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد علاوه بر چرخش عمودی و افقی دارای قابلیت زوم اپتیکال(زوم بدون افت کیفیت می باشد)که برای مکان های که وسعت زیادی دارند مانند سوله ها ،کارخانجات،چهارراه ها و…جهت نظارت محیط مورد استفاده قرار می گیرد.

 

قابلیت مکالمه دو طرفه

دوربین های وای فای قابلیت مکالمه دو طرفه دارند به این معنا که هم قابلیت ضبط و هم پخش صدا را دارند که یکی از مهمترین و بهترین قابلیت های این دوربین های وای فای ( wifi)می باشد.

قابلیت هوشمند motion detection

دوربین های وای فای دارای قابلیت هوشمند motion detection می باشند،به این معنا که در صورتی که در جلوی دوربین حرکتی صورت گیرد تصاویر شروع به ضبط شدن می گرددو در صورتی که حرکتی نباشد تصاویر فقط به صورت آنلاین دیده می شود.با استفاده از این تکنولوژی می توان در صورت شناسایی حرکت جلوی دوربین سوژه را به صورت خودکار تعقیب کند .با استفاده از این قابلیت می توان از حافظه دوربین برای مدت زمان بیشتری استفاده کرد.

قابلیت نصب کارت حافظه SD یا درگاه میکرو SD

دوربین های وای فای دارای درگاه SD یا میکرو SD می باشند که با استفاده از آن می توان تصاویر را به صورت مستقیم بر روی حافظه ضبط شود و نیازی به دستگاه پردازش کننده و ضبط تصاویر نمی باشد.

انتقال تصاویر دوربین وای فای برروی موبایل

دوربین های وای فای (wifi) از طریق اپلیکیشن که بر روی خود دوربین wifi امکان اتصال به مودم سیم کارتی ،مودمADSL،مودم جیبی دارد. دوربین های  وای فای دارای قابلیت انتقال تصاویر بر روی موبایل های اندروید و IOS می باشد.با نصب اپلیکیشن های مخصوص به موبایل های اندروید و IOS می توان به صورت آنلاین و ضبط شده تصاویر را مشاهده کرد.

قابلیت دید در شب در دوربین های وای فای( wifi)

دوربین های وای فای دارای دید در شب  هستند و این یکی ازمهمتر ین قابلیت های دوربین های وای فای می باشد .دوربین های وای فای دارای دونوع دید در شب رنگی و دید در شب سیاه و سفید می باشند.

باتری شارژی در دوربین وای فای

دوربین های وای فای دارای دو نوع متفاوت می باشندکه برای تامین برق مورد نیاز خود یا به منبع برق به صورت مستقیم متصل می باشندکه این نوع از دوربین ها ی وای فای ( wifi)معمولا در خانه ها و اداره ها و …که زکابل برق به صورت دائمی وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرد.نوع دیگر دوربین های وای فای دوربین های شارژی می باشند که بیشتر در محیط های که امکان دسترسی به برق به صورت دائم وجود نداردمورد استفاده قرار می گیرد و از باتری قابل شارژ یا پاور بانک جهت تامین برق مورد نیاز استفاده می کند.

آژیر هشدار در دوربین های وای فای

دوربین های وای فای دارای یک آژیر داخلی می باشند و در صورتی سنسورهای  دوربین وای فای فعال شود دوربین به صورت خودکار به صدا دربیاید.می توان این آژیر را از راه دور کنترل کرد و آژیر آن را  در صورت لزوم خاموش کرد.

خرید دوربین وای فای (Wifi)

جهت خرید دوربین وای فای (wifi) و انواع دوربین های مداربسته با برند های معتبری مانند داهوا،هایک ویژن ،پلکو و..با شماره 02158731 تماس حاصل فرمائید.

 

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *