تخفیف!

دوربین وایرلس رومیزی

قیمت اصلی تومان۲,۰۶۷,۰۰۰ بود.قیمت فعلی تومان۱,۵۹۰,۰۰۰ است.

دوربین  وایرلس Y610 از سری دوربین ها ی می باشد که انتقال اطلاعات را از طریق بستر wifi انجام می شود. دوربین Y610به دوربین های  بیبی کم (BABY CAM) نیز شناخته می شوند که جهت نظارت و نگهداری کودکان و همچنین سالمندان مورد استفاده قرار میگیرد.این دوربین وایرلس دارای چرخش 360درجه  افقی و 90 درجه عمودی می باشد.این دوربین دارای قابلیت هوشمند تشخیص حرکت و زوم کردن سوژه به صورت خودکار می باشد.دید در شب این دوربین وایرلس هم به صورت دید در شب رنگی و هم سیاه وسفید می باشد.دوربین y610 این قابلیت را دارا می باشد که بتوانید تصاویر را بر روی موبایل داشته باشید.

ویژگی های دوربین وایرلس Y610

  • قابلیت هوشمند تشخیص حرکت و دنبال کردن سوژه
  • دید در شب رنگی WARM LIGHT و دید در شب به صورت سیاه وسفید
  • زاویه دید 360 درجه افقی و 90درجه عمودی
  • قابلیت نمایش تصاویر بر روی موبایل
دسته بندی ها

دوربین وایرلس Y610 رومیزی (بیبی کم)

دوربین وایرلس رومیزی یا (BABY CAM) از سری دوربین های می باشد که انتقال تصاویر و داده ها بر روی بستر وایرلس (بی سیم)انجام می شود.این دوربین وایرلس همان طور که اسم آن مشخص می باشد برای نگهداری کودک و سالمندان استفاده می شود.

زاویه دوربین وایرلس Y610

دوربین وایرلس Y610 دارای قابلیت چرخش 360 درجه افقی و 90درجه عمودی می باشد و باتوجه به این نکته از زاویه دید وسیعی برخوردار می باشد.

قابلیت هوشمند دوربین وایرلس Y610

دوربین وایرلس Y610 دارای قابلیت هوشمند تشخیص حرکت MOTION DETECTION می باشد .نحوه عملکرد این قابلیت به این صورت می باشدکه دوربین به وسیله سنسورهای حرکتی که دارد هرگونه حرکتی را جلوی دوربین تشخیص داده و سوژه را به صورت خودکار دنبال کرده وشروع به ضبط تصاویر می کند.

دیددرشب دوربین وایرلس Y610

دوربین وایرلس Y610 دارای قابلیت دید در شب هم به صورت رنگی و هم به صورت سیاه وسفید می باشد.قابلیت هوشمند تشخیص حرکت در هنگام دید در شب هم انجام شده و سوژه را دنبال کرده و به صورت تمام رنگی تصاویر را ضبط می کند.

دیدن تصاویر دوربین BABY CAM وایرلسY610  بر روی موبایل  

یکی از مزیت ها وویژگی های منحصربه فرد این دوربین وایرلس نصب نرم افزار بر روی موبایل ودیدن تصاویر بر روی موبایل در هر کجای دنیا که باشید می باشد.واین امکان رابه شما می دهد که در هر زمان ومکانی بتوانید به تصاویر و داده ها دسترسی داشته باشید.

قیمت دوربین بیبی کم  مدل Y610

با توجه به قابلیت های هوشمند به کاررفته در دوربین بیبی کم مدل Y610 وکیفیت تصاویرو همچنین دسترسی به داده ها بر روی موبایل از قیمت تمام شده مناسبی برخوردار می باشد.

خرید دوربین بی سیم Y610

جهت خرید دوربین بی سیم Y610 باشماره 02158731 تماس حاصل فرمائید.

مجموعه الکامپ با بیش 7000 پروژه اجرائی موفق در زمینه نصب و راه اندازی انواع سیستم های نظارتی وحفاظتی و همچنین انواع دوربین های مداربسته برند ها معتبری مانند هایک ویژن،داهوا و پلکو و…باگارانتی اصلی الکامپ می باشد.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین وایرلس رومیزی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین وایرلس رومیزی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *