تخفیف!

دوربین لامپی مدل ST_E300

قیمت اصلی تومان۲,۱۹۷,۰۰۰ بود.قیمت فعلی تومان۱,۶۹۰,۰۰۰ است.

دوربین لامپی مدل ST-E300 این دروبین وایرلس از سری دوربین های بی سیم می باشد که مهمترین ویژگی این دوربین آسان بودن نصب آن می باشد که حتی کاربر می تواند به راحتی نصب را انجام دهد. انتقال اطلاعات در این دوربین بر روی بستر wifi میباشد.دارای چرخش 360درجه می باشد.این دوربین لامپی دارای قابلیت دنبال کر دن سوژه در حال حرکت به صورت هوشمند می باشد.دارای مکالمه دوطرفه می باشد.این دوربین وایرلس دارای درگاه میکرو اس دی می باشد که شما  را بی نیاز به دستگاه های پردازش تصاویرو همچنین هارد که تصاویر روی آن ذخیره می شود،می کند.این دوربین دارای دید در شب رنگی (warm light)و همچنین دید در شب به صورت سیاه وسفید می باشد.

ویژگی های دوربین لامپی مدل ST_E300

  • دوربین وایرلس بی سیم
  • دید در شب رنگی (WARM LIGHT)
  • قابلیت هوشمند تعقیت و زوم روی سوژه متحرک
  • مکالمه دو طرفه
  • دارای درگاه میکرو اس دی 
دسته بندی ها

دوربین لامپی مدلST_E300

دوربین لامپی مدل ST_E300  از سری دوربین های  وایرلس (بی سیم )می باشد.این دوربین های وایرلس به دلیل شباهت زیادی که از نظر ظاهری به لامپ دارند به دوربین لامپی نام گذاری می شوند.این دوربین ها به دلیل شباهت ظاهری زیادی که با لامپ دارند در به اشتباه انداختن سارقان می تواند موثر باشند.یکی ازمهمترین مزیت های دوربین لامپی ST_E300 نصب آسان می باشد.

قابلیت چرخش دوربین لامپی مدل ST_E300

دوربین لامپی مدل ST_E300 دارای چرخش 360 درجه می باشد که به همین جهت زاویه دید وسیعی را ارائه می دهد.

قابلیت هوشمند دوربین لامپی مدلST_E300

دوربین لامپی مدلST_E300 دارای قابلیت تشخیص حرکت motion detection می باشد ودر صورتی که فعالیتی جلوی دوربین رخ دهد دوربین به وسیله سنسورهای حرکتی که دارد حرکت را تشخیص داده و شروع به دنبال کردن سوژه به صورت هوشمندمی کند و تصاویر را ضبط می کند و در صورتی که حرکتی جلوی دوربین نباشد تصاویر فقط به صورت آنلاین نمایش داده می شوند.

قابلیت مکالمه دوطرفه دوربین لامپی مدل  ST_E300

دوربین لامپی مدل ST_E300 این قابلیت را دارد که هم صدا را پخش کند و هم بتواند صدای محیط را دریافت کند بنابراین این امکان را می دهد که بتوانیم به صورت دوطرفه مکالمه داشته باشیم.این قابلیت معمولا برای نگهداری و مراقبت از کودکان و سالمندان استفاده می شود و یکی از مهمترین قابلیت های ای دوربین می باشد.

دید در شب دوربین لامپی مدل ST_E300

دید در شب دوربین لامپی مدل ST_E300 هم به صورت رنگی warmlight و هم به صورت سیاه وسفید می باشد .دید در شب این دوربین از قابلیت تشخیص حرکت motion detection و دنبال کردن سوژه به صورت خودکار ،استفاده می کند.

حافظه داخلی دوربین لامپی ST_E300

دوربین لامپی مدل ST_E300 دارای درگاه میکرو اس دی می باشد که با توجه به این قابلیت دیگر نیاز به دستگاه NVR(دستگاه پردازش کننده تصاویر و داده ها)و هارد (ذخیره داده ها) نیست و می توانید به صورت مستقیم روی حافظه داخلی تصاویر و داده ها را ضبط کنید.

قیمت دوربین لامپی مدل ST_E300

قیمت دوربین لامپی مدل ST_E300 نسبت به کیفیت تصاویر و همچنین تکنولوژی های پیشترفته و هوشمند به کار رفته در آن از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد.اگر به دنبال یک دوربین بی سیم (وایرلس)با کیفیت همراه با تکنولوژی های پیشترفته می باشید این دوربین می تواند گزینه  مناسبی باشد.

خرید دوربین لامپی مدل ST_E300

جهت خرید دوربین لامپی مدل ST_E300 با شماره 02158731 تماس حاصل فرمائید.

الکامپ با بیش از 7000 پروژه اجرای موفق در زمینه نصب وراه اندازی انواع دوربین های مداربسته و سیستم های امنیتی و حفاظتی می باشد.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین لامپی مدل ST_E300”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین لامپی مدل ST_E300”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *