درباره پلکو


درباره پلکو(Pelco)

شرکت فناوری پلکو در سال 1957 در کالیفرنیا تاسیس گردید.پلکو یک شرکت آمریکایی می باشد در حوزه تولید انواع دوربین های مداربسته و سیستم های امنیتی و علاوه بر ارائه انواع دوربین های مداربسته در زمینه تولید محصولاتی دیگر ی مانند سیستم های ضبط و مدیریت داده ها و نرم افزار های مرتبط  و… فعالیت دارند. این شرکت تبیین کننده استاندارد های امنیتی می باشد و بسیاری از تولید کنندگان دوربین های مداربسته نظارتی و امنیتی از پروتکل های پلکو استفاده می کنند.کمپانی پلکو بیش از 63 سال براساس توسعه روابط نزدیک با مشتریان بنا شده است. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این شرکت به سفارشی سازی نرم افزاری و سخت افزاری برای رفع نیازهای ویژه کاربران ،پشتیبانی حضوری جهت دستیابی به بالاترین سطح پشتیانی و خدمات مشتریان می باشد.

 

معرفی انواع دوربین های مداربسته پلکو

دوربین های آنالوگ

این نوع از دوربین های مداربسته از وضوح تصویر بالایی برخوردار هستند ودر عین حال از محصولاتی می باشند که مقرون به صرفه می باشند.دوربین های سری Spectra از سری دوربین های  مداربسته آنالوگ پلکو می باشد.

دوربین های ثابت تحت شبکه یا IP

این نوع از دوربین های مداربسته در انواع مختلفی مانند انواع دوربین های دام (گنبدی)،استوانه ای(گلوله ای)،وجعبه ای می باشد.این نوع دوربین های مداربسته مناسب برای هرنوع شرایط محیطی و روشنایی متفاوت می باشد.

دوربین های مدرابسته  تخصصی تحت شبکه

طراحی وامکانات این دوربین های مداربسته به طور خاص برای ارائه بالاترین کیفیت در سخت ترین شرایط محیطی و روشنایی،به کاربرده می شود.دوربین های مداربسته ای مانند دوربین های ضد انفجار و تقویت شده و دوربین های تصویر برداری حرارتی از این نوع دوربین می باشند.

دوربین های PTZ تحت شبکه

PTZ مخفف عبارتpan-tilt-zoom می باشد.به این معنی که قابلیت زوم کردن بر روی اهداف و چرخش در جهت افقی وعمودی می باشد.دوربین های مداربسته PTZ از لحاظ شکل ظاهری در دسته بندی دوربین های دام (گنبدی)قرار میگیرد ولی نسبت به دوربین های دام بسیار پیشترفته تر هستند.این دوربین ها به نام های دوربین های اسپید دام (SPEED DOME) یا دوربین های چرخشی شناخته می شوند.به دلیل قابلیت زوم کردن در این دوربین ها از این دوربین ها در فضاهای بزرگ مانند کارخانه ها،سوله ها،مراکز صنعتی و چهارراه ها و… استفاده می شود.همچنین به دلیل قابلیت چرخش 180 و 360 درجه این نوع از دوربین ها،در مکان های مانند ایستگاه های نگهبانی استفاده می شوند.این دوربین های مداربسته همچنین دارای قابلیت های تشخیص چهره و زوم کردن روی سوژه و پلاک خوانی می باشد.

دوربین های پانوراما تحت شبکه

دوربین های مداربسته پانوراما،دوربین های با زاویه دید بسیار وسیع می باشند این دوربین ها دارای رزوولوشن 12MPو وPTZ ااکترونیکی برای ارائه بالاترین کیفیت و نشان دادن بیشترین جزئیات تصویر می باشد.

خرید محصولات پلکو 

شرکت الکامپ با بیش از 17سال فعالیت در زمینه نصب وراه اندازی دوربین های مداربسته و سیستم های امنیتی،در امر خرید انواع دوربین های مداربسته آنالوگ و تحت شبکه برند پلکو با گارانتی اصلی و نصب وراه اندازی و خدماتت پشتیبانی پس از فروش،نیاز شما مشتریان عزیزرا د ر این زمینه برآورده خواهد کرد.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *