دوربین مداربسته داهوا مدل DH-SD5A432XA-HNR

دوربین مداربسته  اسپید دام داهوا مدل DH-SD5A432XA-HNR یک دوربین تحت شبکه(IP) و چرخشی است.این نوع دوربین ها به دلیل داشتن قابلیت چرخشی بودن و  تشخیص چهره و پلاک برای کنترل ونظارت اماکن بزرگ وهمچنین کنترل تردد وتشخیص چهره استفاده می شوند. این دوربین مداربسته دارای میکروفن داخلی می باشد که  در بحث کنترل امنیت می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.دوربین SD5A432XA تصاویررا با کیفیت 4 مگا پیکسل ذخیره میکند و دارای رزولوشن 2560*1440 می باشد. دوربین SD5A432XA-HNRبه دلیل داشتن تکنولوژی مادون قرمز پیشترفته ای که در این دوربین به کار رفته است از دیددرشب بسیار بالایی تا برد150متر در تاریکی مطلق برخوردار می باشد.این دوربین مداربسته دارای قابلیت زوم اپتیکال می باشد،که این امکان را میدهد که بتوان بر روی تصویر زوم انجام داد بدون اینکه در تصویر افت کیفیت دیده شود.

ویژگی های دوربین مداربسته داهوا مدل DH-SD5A432XA-HNR :

  • دوربین تحت شبکه (IP)،قابلیت تشخیص چهره و پلاک خوانی 
  • دارای درگاه میکرو اس دی (ساپورت رم تا 256)
  • لنز چرخشی،لنز 4مگا پیکسل(SATRLIGHT)
  • فرمت ضبط +H265
  • دوربین ۴مگا پیکسل 
  • دید درشب تا برد 150 متر
  • زوم اپتیکال 32X
  • استاندارد IP67
  • بدنه فلزی

 

دسته بندی ها,

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-SD5A432XA-HNR

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-SD5A432XA-HNR از سری دوربین های مداربسته اسپید دام (گردشی،چرخان ) می باشدو یکی از پرفروش ترین محصولات داهوا می باشد.دوربین مداربسته داهوا مدل DH-SD5A432XA-HNR از سری دوربین های مداربسته تحت شبکه می باشد.دوربین های مدرابسته تحت شبکه نسل جدید دوربین های مداربسته می باشندکه از قابلیت ها و کیفیت بالاتری نسبت به دوربین های مداربسته HD یا آنالوگ برخوردار می باشند.دوربین مداربسته داهوا مدل DH-SD5A432XA-HNR به دلیل گردان بودن لنز و همچنین زوم بسیار قوی که دارد جهت استفاده در فضاو محیط های بسیار وسیع  و فضاهای که نیاز به نظارت امنیتی دارند استفاده شود مانند کارخانه ها ،سوله ها،چهار راه ها  و..مورد استفاده قرار می گیرد.

کیفیت تصاویر و لنز به کاررفته در دوربین مداربسته داهوا مدل DH-SD5A432XA-HNR

یکی از بزرگترین مزیت های  دوربین مداربسته داهوا مدل DH-SD5A432XA-HNR  چرخش لنزدوربین می باشدکه این امکان را می دهد که بتوانید دید وسیع در تمام جهات را زیر نظر بگیرید. دوربین های مداربسته اسپید دام مناسب نصب برای محیط های بسیاروسیع می باشند.دوربین مداربسته داهوا مدل DH-SD5A432XA-HNR یکی از با کیفیت ترین دوربین های مداربسته داهوا می باشد.دوربین مداربسته داهوا مدل DH-SD5A432XA-HNR دارای کیفیت 4 مگا پیکسل،رزولوشن 2560*1440 و لنز متغییر 4.9 ـ 156 میلیمتر می باشد.دوربین مداربسته داهوا مدل DH-SD5A432XA-HNR دارای زوم اپتیکال (بدون افت کیفیت) 32X برابری می باشد که با توجه به این قابلیت می توان فضاهای وسیع که نیاز به نظارت دارند استفاده کرد.

 دید درشب دوربین مداربسته داهوا مدل DH-SD5A432XA-HNR

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-SD5A432XA-HNR ازتکنولوژی استار لایت STARLIGHT جهت دید در شب خود بهره می برد که با استفاده از این تکنولوژی در کمترین نور محیط هم می توان تصاویر را به صورت رنگی و با کیفیت مشاهده کرد.برد دید در دوربین مداربسته مدل DH-SD5A432XA-HNR داهوا  150 متر می باشد.تکنولوژی استار لایت جهت استفاده در محیط های با نوسان نور زیاد استفاده می شود .

قابلیت های هوشمند دوربین مداربسته داهوا مدل DH-SD5A432XA-HNR

دوربین مداربسته مدل DH-SD5A432XA-HNR داهوا  از قابلیت هوشمند Smart Motion Detection Plus بهر ه می برد که به وسیله این تکنولوژی می توان حرکت انسان و وسیله نقلیه را تشخیص دهد و سپس بر روی موبایل پیام هشدار ارسال کند .  دوربین مداربسته مدل DH-SD5A432XA-HNR داهوا همچنین دارای قابلیت هوشمند Auto tracking  یا دنبال کردن سوژه  به صورت خودکار می باشد،که با توجه به گردان بودن لنز دوربین مداربسته مدل DH-SD5A432XA-HNR داهوا  می توان از این قابلیت به بهترین شکل استفاده کرد.دوربین مداربسته مدل DH-SD5A432XA-HNR داهوا  از تکنولوژی هوشمند  WizSense  استفاده می کند و با استفاده از این تکنولوژی میتوان انسان و وسایل نقلیه را با دقت بالا تشخیص دهد و می تواند به صورت هوشمند سوژه واقعی را تعقیب کند.

فشرده سازی در دوربین مداربسته مدل DH-SD5A432XA-HNR داهوا 

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-SD5A432XA-HNR از فرمت +H265 جهت فشرده سازی داده ها و تصاویر استفاده می کند.با توجه به استفاده دوربین مداربسته داهوا مدل DH-SD5A432XA-HNR می توان حجم بسیار بالاتری از تصاویر را فشرده سازی و ذخیره کرد و بنابراین می توان از هارد برای مدت زمان بیشتری استفاده کرد.

پشتیبانی از استاندارد ONVIF در دوربین مداربسته داهوا مدل DH-SD5A432XA-HNR

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-SD5A432XA-HNR از تکنولوژی ONVIF پشتیبانی می کند به این معنا که دوربین مداربسته داهوا مدل DH-SD5A432XA-HNR می تواند از سایر دستگاه های NVR بابرندو تکنولوژی های دیگر هم پشتیبانی کند و توانایی سازگاری با تمام دستگاهای موجود در بازار را دارد.

جنس بدنه دوربین مداربسته مدل DH-SD5A432XA-HNR داهوا

 جنس دوربین مداربسته مدل DH-SD5A432XA-HNR داهوا از فلز می باشد و از درجه استاندار بدنه IP67وIK10 بهره می برد که در مقابل رطوبت و گرد وغبار مقاومت دارد.بهتر ین عملکرد دوربین مداربسته مدل DH-SD5A432XA-HNR داهوا در دمای 40- تا 70+ می باشد.

سایر ویژگی دوربین مداربسته داهوا مدل DH-SD5A432XA-HNR

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-SD5A432XA-HNR دارای قابلیت BLC یا یکسان کردن تضاد نوری محیط در مکان ها ی تاریک و روشن می باشد.

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-SD5A432XA-HNR دارای قابلیت WDR  یا جمع کردن نور زیاد در محیط به صورت سخت افزاری می باشد.

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-SD5A432XA-HNR دارای قابلیت DNR یا کم کردن نویز در شب می باشد.

گارانتی دوربین مداربسته داهوا مدل DH-SD5A432XA-HNR

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-SD5A432XA-HNRدارای گارانتی 30 ماهه الکامپ می باشد.

خرید دوربین مداربسته داهوا مدل DH-SD5A432XA-HNR 

جهت خریددوربین مداربسته داهوا مدل DH-SD5A432XA-HNR واستعلام قیمت روز (به دلیل نوسانات ارز )با شماره تماس 02158731 تماس حاصل فرمائید.

شرکت الکامپ با بیش از 7000 پروژه موفق،ارائه دهنده انواع دوربین های مداربسته داهوا dahua با گارانتی اصلی می باشد.

 

 

 

 

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین مداربسته داهوا مدل DH-SD5A432XA-HNR”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین مداربسته داهوا مدل DH-SD5A432XA-HNR”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *