دوربین مداربسته داهوا مدلDH-HAC-HFW1209CMP-LED

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1209CMP-LED از سری دوربین های HDCVI یا آنالوگ می باشد.این دوربین مداربسته از لحاظ شکل ظاهری در دسته بندی دوربین های بولت قرار میگیرد.از ویژگی های بسیا ر با اهمیت این دوربین می توان به میکروفن داخلی آن اشاره کرد.دوربین HFW1209CMP دارای دوربین 2مگا پیکسل ، رزولوشن 1920*1080وسنسور 1/2.8 اینچی می باشد.دید دز شب این دوربین به صورت رنگی استارلایت STARLIGHT تا برد 20متر می باشد.جنس بدنه این دوربین فلزی بوده و دارای درجه حفاظت IP67 میباشد که در مقابل بارندگی و گرد وغبار مقاوم می باشد.دوربین HAC-HFW1209CMP دارای قابلیت ضد نور DWDR می باشد.

ویژگی های دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1209CMP-LED:

  • فرمت آنالوگ 
  • میکروفن داخلی 
  • درجه محافظت IP67
  • دوربین 2مگا پیکسل
  • دید درشب استارلایت STARLIGHT
  • قابلیت ضدنور DWDR

دوربین مداربسته داهوا مدلDH-HAC-HFW1209CMP-LED

دوربین مداربسته داهوا مدلDH-HAC-HFW1209CMP-LED از سری دوربین های مداربسته HDCVI می باشد.دوربین مداربسته داهوا مدلDH-HAC-HFW1209CMP-LED یکی از پرفروش ترین دوربین های مداربسته داهوا می باشد که از قیمت مناسبی برخوردار میباشد.

 مشخصات ظاهری دوربین مداربسته داهوا مدلDH-HAC-HFW1209CMP-LED

دوربین مداربسته داهوا مدلDH-HAC-HFW1209CMP-LED از لحاظ ظاهری دردسته بندی دوربین های مداربسته بولت قرار می گیرد.دوربین های مداربسته بولت نسبت به دوربین های مداربسته دام از مقاومت بدنه بالاتر ی برخوردار می باشند.دوربین های مداربسته بولت به دلیل نوع طراحی پایه نصب آن وهمچنین مقاومت بالاتر بدنه آن مناسب نصب در فضاهای بیرونی مانند فضاهای بیرونی پارکینگ منازل،اداره های کوچک،مغازه ها و… می باشند.

دید درشب دوربین مداربسته داهوا مدلDH-HAC-HFW1209CMP-LED

دوربین مداربسته داهوا مدلDH-HAC-HFW1209CMP-LED از تکنولوژی دید در شب رنگی  STARLIGHT استفاده می کند که با استفاده از این تکنولوژی می توان در تاریکی تصاویررا به صورت کاملا رنگی مشاهده کرد.برد دید در شب دوربین مداربسته داهوا مدلDH-HAC-HFW1209CMP-LED داهوا 20 متر می باشد.

جنس بدنه دوربین مداربسته داهوا مدلDH-HAC-HFW1209CMP-LED

جنس بدنه دوربین مداربسته داهوا مدلDH-HAC-HFW1209CMP-LED از پلاستیک و فلز می باشد و از درجه استاندارد بدنه IP67 برخوردار می باشد که در مقابل رطوبت وگردوغبار مقاوم می باشد.

نحوه اتصال دوربین مداربسته داهوا مدلDH-HAC-HFW1209CMP-LED

نحوه اتصال دوربین مداربسته داهوا مدلDH-HAC-HFW1209CMP-LED به دستگاه DVR از طریق کابل کواکسیال یا RG59  می باشد.کابل های کواکسیال برای بستر های آنالوگ مورد استفاده قرار می گیرد.

ضبط صدا در دوربین مداربسته داهوا مدلDH-HAC-HFW1209CMP-LED

دوربین مداربسته داهوا مدلDH-HAC-HFW1209CMP-LED دارای یک میکروفن داخلی می باشدکه این امکان را به شما می دهد تا بتوانید صدای محیط را ضبط کنید.میکروفن یکی از مهمترین مزیت و قابلیت ها ی دوربین های مداربسته می باشدکه نیازهای امنیتی یک دوربین مداربسته را تکمیل می کند و از مهمترین ویژگی های یک دوربین مداربسته  می باشد.

سایر ویژگی های دوربین مداربسته داهوا مدلDH-HAC-HFW1209CMP-LED

دوربین مداربسته داهوا مدلDH-HAC-HFW1209CMP-LED دارای قابلیت DWDR یا جمع کردن نور زیاد به صورت نرم افزاری می باشد.

گارانتی دوربین مداربسته داهوا مدلDH-HAC-HFW1209CMP-LED

دوربین مداربسته داهوا مدلDH-HAC-HFW1209CMP-LEDدارای گارانتی 30ماهه الکامپ می باشد.

خریددوربین مداربسته داهوا مدلDH-HAC-HFW1209CMP-LED

جهت خریددوربین مداربسته داهوا مدلDH-HAC-HFW1209CMP-LED با شماره 02158731 تماس حاصل فرمائید.

مجموعه الکامپ با بیش از 17سال سابقه در زمینه نصب و راه اندازی انواع دوربین های مداربسته و سیستم های حفاظتی،ارائه دهنده انواع دوربین های مداربسته در برندهای معتبری مانند بونبمو،هایک ویژن،داهوا و…می باشد.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین مداربسته داهوا مدلDH-HAC-HFW1209CMP-LED”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین مداربسته داهوا مدلDH-HAC-HFW1209CMP-LED”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *