تخفیف!

دوربین مداربسته داهوا مدل T1A21P

قیمت اصلی تومان۱,۱۸۳,۰۰۰ بود.قیمت فعلی تومان۹۱۰,۰۰۰ است.

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-HAC-T1A21P  در دسته بندی دوربین های آنالوگ و از لحاظ ظاهری در دسته بندی دوربین های دام قرار میگیرد.دوربین T1A21P دارای لنز 2مگا پیکسل ثابت،رزولوشن 1080*1920 و دید در شب  سیاه وسفیدتا  برد 20 متر می باشد.جنس بدنه این دوربین پلاستیکی می باشد.تکنولوژی مادون قرمز به کاررفته در این دوربین مداربسته  این قابلیت را به این دوربین میدهد که درتاریکی مطلق تصاویر به صورت سیاه وسفید دیده شود.این دوربین دارای تکنولوژی ضد نور WDR می باشد.

ویژگی های دوربین مداربستهDH-HAC-T1A21P :

  • ابعاد 90*90*70
  • وزن 200g
  • دوربین 2مگا پیکسل 
  • تکنولوژی ضد نورWDR
  • استاندارد بدنه IP67

دوربین مداربسته داهوا مدل T1A21P

دوربین مداربسته داهوا مدل T1A21P یکی از پرفروش ترین محصولات داهوا می باشددوربین مداربسته داهوا مدل T1A21Pاز سری دوربین های مداربسته HDCVI لایت  می باشدکه از قیمت بسیارمناسبی همراه با کیفیت مناسب تصاویر می باشد.

مشخصات ظاهری دوربین مداربسته داهوا مدل T1A21P

دوربین مداربسته داهوا مدل T1A21P از لحاظ شکل ظاهری در دسته بندی دوربین های مداربسته دام قرار می گیرد.دوربین های مداربسته دام نسبت به دوربین ها ی مداربسته بولت از مقاومت بدنه ضعیف تری برخودار می باشند ومناسب نصب جهت محیط های داخلی و مسقف می باشند.

کیفیت و رزولوشن دوربین مداربسته داهوا مدل T1A21P

دوربین مداربسته داهوا مدل T1A21P یکی از باکیفیت ترین دوربین های مداربسته داهوا می باشد.کیفیت دوربین مداربسته داهوا مدل T1A21Pمگا پیکسل و رزولوشن 2880*1620 و لنز 3.6 میلیمتر می باشد.تعداد پیکسل های افقی 2880 پیکسل و تعداد پیکسل های عمودی 1620 پیکسل می باشد.از حاصل ضرب این دو عدد 5 مگا پیکسل به دست می آید.دوربین مداربسته داهوا مدل T1A21P به دلیل کیفیت بالای تصاویر می تواند گزینه بسیار مناسبی جهت انتخاب یک دوربین مداربسته نظارتی با کیفیت بسیار بالا باشد.

دید در شب دوربین مداربسته داهوا مدل T1A21P

دوربین مداربسته داهوا مدل T1A21P از تکنولوژی مادون قرمز که  با استفاده از این تکنولوژی می توانید در تاریکی مطلق هم  تصاویر رابه صورت سیاه و سفیددریافت کنید.دوربین مداربسته داهوا مدل T1A21Pدارای برد20متر می باشد.

جنس بدنه دوربین مداربسته داهوا مدل T1A21P

جنس بدنه دوربین مداربسته داهوا مدل T1A21P از فلزو پلاستیک می باشد و از مقاومت مناسبی در شرایط آب وهوایی نامساعد  می باشد.دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HDW1500TRQP-Aدارای درجه استاندارد IP67 می باشدکه در نتیجه در مقابل بارندگی و گردو غبار مقاوم می باشد.

نحوه اتصال دوربین مداربسته داهوا مدل T1A21Pبه دستگاه DVR

نحوه اتصال دوربین مداربسته داهوا مدل T1A21Pبه دستگاه DVR از طریق کابل کواکسیال یا RG59  می باشد.کابل های کواکسیال جهت تکنولوژی های بر بستر آنالوگ استفاده می شود.فیش های مورد استفاده در این نوع کابل ها فیش های BNC می باشد.

ضبط صدا در دوربین مداربسته داهوا مدل T1A21P

دوربین مداربسته داهوا مدل T1A21P دارای یک میکروفن داخلی می باشدکه با استفاده از آن می توان صدای محیط را ضبط کرد. ضبط کردن صدا توسط دوربین مداربسته یکی از مهمترین قابلیت های دوربین های مداربسته می باشدکه نیازهای شمارابه یک دوربین مداربسته با درجه امنیتی بالا را تامین می کند.

سایر ویژگی های دوربین مداربسته داهوا مدل T1A21P

دوربین مداربسته داهوا مدل T1A21P دارای  قابلیتBLC یا یکسان کردن نور در محیط های روشن وتاریک می باشد.

دوربین مداربسته داهوا مدل T1A21P دارای DWDR یا جمع کردن نور زیاد می باشد.

گارانتی دوربین مداربسته داهوا مدل T1A21P

دوربین مداربسته داهوا مدل T1A21P دارای گارانتی 30 ماهه داهوا می باشد.

خریددوربین مداربسته داهوا مدل T1A21P

جهت خریددوربین مداربسته داهوا مدل T1A21Pو همچنین استعلام قیمت(به دلیل نوسانات ارز)لطفا با شماره 02158731 تماس حاصل فرمائید.

مجموعه الکامپ با بیش از 17 سال سابقه در زمینه نصب وراه اندازی انواع سیستم ها ی امنیتی ونظارتی و انواع دوربین های مداربسته می باشد.الکامپ ارائه دهنده انواع دوربین های مداربسته با برند های معتبری مانند داهوا،هایک ویژن ،پلکو و… همراه با گارانتی اصل می باشد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین مداربسته داهوا مدل T1A21P”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین مداربسته داهوا مدل T1A21P”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *