تخفیف!

دوربین داهوا dahua مدل T2A21

قیمت اصلی تومان۱,۴۵۶,۰۰۰ بود.قیمت فعلی تومان۱,۱۲۰,۰۰۰ است.

دورربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-T2A21 با کیفیت 2مگا پیکسل و رزولوشن 1080.این دوربین مداربسته دارای قابلیت دیددر شب رنگی تا برد 20متر می باشد.این مدل دوربین DH-HAC-T2A21 دارای استاندارد IP67 می باشد که بدنه آن در مقابل گردو غبار وشرایط آب وهوایی نامناسب مقاومت دارد وبه راحتی میتوان در فضاهای خارجی استفاده کرد.

ویژگی های دوربین مداربسته داهوا مدلDH-HAC-T2A21 :

  • کیفیت 2مگا پیکسل با لنز ثابت
  • استاندارد IP67
  • دید در شب رنگی تا برد 20متر
  • دارای تکنولوژی DWDR
  • نوع اتصال کابل BNC
  • زاویه دید 360درجه
  • رزولوشن ۱۰۸۰p (۱۹۲۰ × ۱۰۸۰); ۷۲۰p (۱۲۸۰ × ۷۲۰); ۹۶۰H (۹۶۰ × ۵۷۶/۹۶۰ × ۴۸۰)
  • منبع تغذیه 12ولت 2آمپر
  • جنس بدنه فلز

دوربین داهوا مدل DH-HAC-T2A21P

دوربین مداربسته داهوا مدل T2A21P از سری دوربین های آنالوگ یا HDCVI می باشد.دوربین HAC-T2A21Pداهوا  یکی از پرفروش ترین محصولات داهوا می باشد که با توجه به قیمت تمام شده پایین وقابلیت های که دارد می تواند گزینه مناسبی جهت خرید برای شما باشد.درادامه به معرفی جامع تر ی از دوربین آنالوگ DH-HAC-T2A21P داهوا می پردازیم.

مشخصات ظاهری دوربین DH-HAC-T2A21P

دوربین HAC-T2A21P از لحاظ شکل ظاهری در دسته بندی دوربین های دام (گنبدی) قرار می گیرد.دوربین های دام به دلیل نوع طراحی بدنه ای که دارند مناسب برای نصب در سقف ومحیط های داخلی می باشد.دوربین های دام معمولا برای منازل مسکونی،ادارات کوچک و مغازه ها و… استفاده می شود.در کارتن های برند داهوا دفترچه راهنمایی وجود دارد جهت راهنمایی نصب دوربین و همچنین یک آچار آلن که کاربران بتوانند ازآن جهت تنظیم زاویه دوربین استفاده کنند.

جنس بدنه دوربین مداربسته HAC-T2A21P داهوا

جنس بدنه دوربین DH-HAC-T2A21Pداهوا از جنس فلز می باشد که طبیعتا از مقاومت بیشتری نسبت به کیس های پلاستیکی در شرایط آب وهوایی نامناسب برخوردار می باشد.درجه محافظت بدنه این دوربین DH-HAC-T2A21P داهوا IP67 می باشد و در مقابل بارندگی و گر دو غبار مقاومت دارد.ولی با وجود مقاوم بودن بدنه همواره توصیه می شود از دوربین های دام در محیط ها ی مسقف و سر پوشیده استفاده شود.

کیفیت تصاویر  ورزولوشن دوربین DH-HAC-T2A21P  DAHUA

دوربین DH-HAC-T2A21P داهوا از کیفیت 2مگا پیکسل و رزولوشن 1920*1080 FULL HD و لنز ثابت 3.6 که زاویه دید 89.9 درجه را ارائه می دهد. تعداد پیکسل های عمودی این دوربین 1080 پیکسل و تعداد پیکسل های افقی آن 1920 پیکسل می باشد و حاصل ضرب این دوعدد کیفیت 2مگا پیکسل  دوربین را تتشکیل می دهند.این دوربین دارای کیفیت مناسبی جهت استفاده در مکان ها کوچک مانند ساختمان های مسکونی یا اداری کوچک و…است.

نحوه اتصال دوربین DH-HAC-T2A21P  داهوا

دوربین مداربسته داهوا مدلDH-HAC-T2A21P برای اتصال به دستگاه DVR(پردازش کننده و انتقال دهنده تصاویر) از کابل کواکسیال(انتقال برق+تصویر) یا کابل RG59(تامتراژ500متر ) استفاده می شود.جریان ورودی به دوربین 12 ولت می باشد وبرای تامین آن از آدابتور 12 ولت استفاده می شود.جریان مصرفی این دوربین مداربستهT2A21P داهوا برابر بر 1یا 2 آمپر از نوع جریان DCمی باشد.ومصرف برق این دوربین مداربسته T2A21P ماکسیمم4.4 وات می باشد.

قدرت دید در شب وبردآن در دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-T2A21P

قدرت دید در شب این دوربین HAC-T2A21P داهوا تا برد 20 متر می باشد و از تکنولوژی مادون قرمز استفاده می کند که به شما این امکان را می دهد که درتاریکی مطلق هم بتوانید تصاویر را به صورت سیاه وسفید دریافت کنید.علاوه بر تکنولوژی مادون قرمز از تکنولوژی SMART IR هم در این دوربین به  کار گرفته شده است.عملکرد این تکنولوژی به این صورت می باشد که نور مادون قرمز نوعی تنظیم می شود که وقتی به شی دوربین زوم داشته باشد از سفید شدن تصویر جلوگیری می کند.وبه این تر تیب تشخیص چهره و شی مورد نظر با مشکلی مواجه نمی شود.

قیمت دوربین مداربسته HAC-T2A21P داهوا

قمیت مناسب ومقرون به صرفه محصولات داهوا در کنار تکنولوژی ارائه شده توسط این برند با عث شده همواره داهوا از طرفداران زیادی برخوردار باشند.خرید دوربین مداربسته HAC-T2A21P داهوا میتواند یک انتخاب هوشمندانه ومقرون به صرفه برای تمام کاربرانی باشد که به کیفیت و قیمت اهمیت فراوانی می دهند.

سایر ویژگی های دوربین مداربسته HAC-T2A21P 

دوربین HAC-T2A21P داهوا دارای جریان مصرفی 1 ـ 2 آمپر می باشد.

قابلیت BLC یا یکسان کردن نورمحیطی که در محیط وجود دارد در محیط های تاریک و روشن.

قابلیت ضد نور DWDR که بااستفاده از آن می توان نور زیادی که در محیط وجود دارد جمع کند.

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-HAC-T2A21P  دارای منوی تنظیمات برای محیط های مختلف دوربین وهمچنین به زبان های مختلف(MULTI LANGUAGE)برای استفاده کاربران با زبان های متفاوت می باشد.

خریددوربین مداربسته داهوا DH-HAC-T2A21P اصلی با گارانتی معتبر شرکت الکامپ

جهت خرید محصولات داهوا اصل با گارانتی 30 ماهه شرکت الکامپ می توانید با شماره 02158731 تماس حاصل فرمائید.

الکامپ با بیش از 7000 پروژه موفق و17سال سابقه در زمینه نصب و راه اندازی انواع دوربین های مداربسته در برندهای معتبری همچون داهوا و هایک ویژن و پلکو و…می باشد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین داهوا dahua مدل T2A21”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین داهوا dahua مدل T2A21”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *