خرید دوربین مداربسته برای  باغ و ویلا

امروز با افزایش آمار دزدی در جامعه نیاز به سیستم های امنیتی و نظارتی مانند دوربین های مداربسته یکی از نیاز های مردم جهت تامین امنیت و همچنین پیشگیری از جرم و جنایت شده است.نصب دوربین مداربسته در باغ و ویلا یکی از ضرورتی ترین عوامل جلوگیری از سرقت و همچنین وقوع جرم می باشد.اگربه دنبال نصب بهترین دوربین مداربسته برای باغ و ویلا هستید می توانید با دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان ما با شماره گیری 02158731 درتماس باشید.شما می توانید با استفاده از مطالب این مقاله بهترین و مناسب ترین دوربین مداربسته را برای باغ و ویلای خود انتخاب کنید.

نکاتی که قبل از خرید دوربین مداربسته باید به آن توجه کنید:

قبل از خرید و نصب دوربین های مداربسته برای باغ و ویلا خود باید به چندین مورد توجه کنیدکه در اینجا به آنها اشاره می کنیم:

  • بررسی محیط و تهیه نقشه محل نصب دوربین یا دوربین های مداربسته
  • نوع دوربین مداربسته مناسب برای باغ و ویلا 
  • تعداد دوربین مداربسته مناسب باغ و ویلا
  • قابلیت های مورد نیاز دوربین های مداربسته

بررسی محیط و تهیه نقشه محل نصب دوربین مداربسته

قبل از اقدام کردن به تهیه دوربین مداربسته جهت بازدید وجانمایی دوربین های مداربسته با کارشناسان ما 02158731 در ارتباط باشید.قبل از تهیه دوربین های مداربسته باید محیط باغ و ویلا را بررسی کنید تا بهترین محل برای نصب دوربین یا دوربین های مداربسته را مشخص کنید.برای محیط های بزرگ معمولا نقشه ای برای محل نصب دوربین های مداربسته تهیه می شود،برای تهیه نقشه در فضاهای بسیار بزرگ معمولا از کارشناسان نصب دوربین های مداربسته استفاده می شود.

نوع دوربین ها ی مداربسته مورد نیازبرای باغ و ویلا

انواع دوربین های مداربسته بر اساس شکل ظاهری و محلی که در آن نصب می شوند(فضاهای داخلی و فضاهای بیرونی)

دوربین های مداربسته بر اساس اینکه در محیط های بیرونی (OUTDOOR) مورد استفاده قرار می گیردو یا در محیط های داخلی(INDOOR) مورد استفاده قرار می گیرد به دو دسته دوربین های مداربسته ،دوربین های مداربسته بولت (BULLET) جهت استفاده محیط های بیرونی(OUTDOOR) و دوربین های مداربسته دام( DOME) جهت استفاده محیط های داخلی (INDOOR) مورد استفاده قرار می گیرد.برای محیط های بیرونی باغ و ویلا از دوربین های مداربسته بولت و با بدنه فلزی استفاده می شود و برای محیط های داخلی مانند داخل ویلا از دوربین های مداربسته دام استفاده می شود.جهت دریافت  مشاوره رایگان با  کارشناسان ما با شماره 02158731 تماس حاصل فرمائید.

دوربین مداربسته دام

دوربین های مداربسته دام به دلیل شباهت ظاهری که به شکل گنبد دارند نام گذاری شده است.DOME  در انگلیسی به معنی گنبد می باشد.این دوربین های مداربسته به دلیل اینکه معمولا درسقف نصب می شوند به نام دوربین های سقفی نیز شناخته می شوند.این دوربین های معمولا برای نصب درمحیط های داخلی مانند پارکینگ منازل وادارات ومکان ها ی عمومی،بیمارستان و…استفاده می شود.

دوربین مداربسته بولت

دوربین مداربسته بولت به دلیل شکل ظاهری اش که استوانه ای شکل که شبیه به گلوله می باشد به نام BULLET نام گذاری شده است.دوربین های مداربسته بولت به دلیل جنس بدنه مقاوم در برابر شرایط نا مناسب آب وهوایی و جنس بدنه که معمولا فلز می باشد معمولا برای محیط های بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد.این دوربین های مداربسته با نام بالت نیز شناخته می شوند.جهت خرید دوربین های مداربسته مناسب باغ وویلا باشماره 02158731 تماس حاصل فرمائید.

 

امکان دیدن تصاویر دوربین مداربسته بر روی موبایل و تبلت

یکی دیگر ااز مزیت های نصب دوربین های مداربسته قابلیت  دیدن تصاویر دوربین مداربسته بر روی موبایل می باشد. می توان با نصب نرم افزار های مخصوص دیدن تصاویر دوربین های مداربسته که هم بر روی موبایل های اندروید و هم بروی IOS نصب می شود می توان تصاویر رابه راحتی در هر کجای دنیا که باشید ودر هرزمان بر روی موبایل و یا تبلت و یا کامپیوتر خود مشاهده کنید.

انواع دوربین های مداربسته براساس تکنولوژی به کار رفته در آنها

دوربین مداربسته آنالوگ HD

اگربه دنبال یک دوربین مداربسته با کیفیت تصاویر وقیمت مناسب می باشید می توانید از دوربین های مداربسته بر بستر HD استفاده کنیددوربین های مداربستهHD دارای قابلیت های هوشمند و کیفیت تصاویر بسیار بالا جهت زوم کردن و وضوح تصویر بالا نمی باشند ولی این دوربین های مداربسته می توانند کیفیت تصاویر قابل قبولی را جهت نظارت به شما ارائه دهند. ازدوربین های مداربستهHD معمولا برای مغازه ها،اداره، پارکینگ منازل مسکونی استفاده می شود..دوربین های مداربسته با تکنولوژی HD در بازار با نام های متفاوتی مانند HDCVI,AHD,HDTVI,،TURBO HD که این نام ها را شرکت های سازنده دوربین ها مداربسته انتخاب کرده ولی همگی دارای تکنولوژی HD می باشند.دوربین های مداربسته HD ازقیمت مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد که به همین دلیل یکی از پر طرفدارترین نوع دوربین های مداربسته مورد استفاده در مغازه ها می باشد.جهت خرید دوربین مداربسته برای باغ و ویلا با کارشناسان ما با شماره 02158731 در تماس باشید.

دوربین های مداربسته تحت شبکه یا IP

.دوربین های مداربسته تحت شبکه یاIP  نسل جدید دوربین های مداربسته می باشند که از کیفیت تصاویر بسیار بالابرخودار می باشد.دوربین های مداربسته تحت شبکه  به دلیل بهره بردن از تکنولوژی های  مدرن و پیشترفته، نسبت دوربین های مداربسته HD  از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشند.دوربین های مداربسته تحت شبکه با به کارگیری هوش مصنوعی توانسته قابلیت ها ی بسیار  پیشترفته ای مانند MOTION DETECTION(حساس به حرکت) ویا قابلیت تشخیص چهره (FACE DETECTION)،شمارش افراد(PEPOLE COUNTIG)و …می باشد.

 

قابلیت های مورد نیاز برای دوربین های مداربسته باغ و ویلا

درهنگام خرید و نصب  دوربین مداربسته مناسب باغ و ویلا باید به این نکته توجه کنید که دوربین مداربسته ای که می خواهید تهیه کنید دارای چه ویژگی ها و قابلیت های می باشد.

کیفیت ورزولوشن تصاویر دوربین های مداربسته مناسب  مغازه

دوربین های  مدار بسته ای  که برای باغ و ویلا مورد استفاده قرار می گیرند  به دلیل بزرگ بودن محیط نیاز به  وضوح تصویر  بالای دارند  و باید از  دوربین‌های با وضوح تصویر 4 مگاپیکسل گزینه مناسبی جهت نصب می باشند.اگر به دنبال دوربین های مداربسته ای با کیفیت بالاتری که بتوان جزئیات را با دقت بالاتری  مشاهد کرد هستید می توانید از  دوربین‌های تحت شبکه یا IP  استفاده کنید.برای باغ و ویلا  می توانید از دوربین های مداربسته PTZ یا دوربین های گردان استفاده کنید و با استفاده از زوم اپتیکال می توانید بدون افت کیفیت بر روی تصاویر زوم کرده و جزئیات تصاویر را مشاهده کنید.این دوربین های مداربسته دارای گردش 360 درجه می باشند و می توان زاویه های دید زیادی را پوشش داد و در نتیجه نیاز به نصب تعداد زیادی دوربین مداربسته  از بین می رود.جهت خرید دوربین مداربسته  برای باغ و ویلا با کارشناسان ما با شماره 02158731 در تماس باشید.

تعداد دوربین های مداربسته در باغ و ویلا

براساس متراژ باغ و وسعت آن و همچنین زاویه های دیدی که  می خواهیم تحت پوشش نظارتی قرار بگیرد تعداد دوربین های مداربسته مورد نیاز را تعیین می کنیم.

قابلیت دید در شب دوربین های مداربسته

یکی از مهمتر ین قابلیت های که دوربین مداربسته مناسب باغ و ویلا  باید داشته باشد قابلیت دید در شب می باشد.نظارت و ضیط تصاویر در شب برای حفظ امنیت باغ و ویلا  بسیاربا اهمیت می باشد.با استفاده از تکنولوژی  های دید درشب مانند مادون قرمز می توان تصاویر را در تاریکی مطلق هم به صورت سیاه و سفید مشاهده کرد.علاوه براین با استفاده از تکنولوژی دید در شب رنگی می توان تصاویر را به صورت کاملا رنگی  با جزئیات و کیفیت بسیار بالاتری مشاهده کرد.شما با استفاده از قابلیت دید در شب  می توانید در طول شب و همچنین مواقعی که نور محیط بسیار کم می باشد،باغ و ویلا را نظارت کنید و همچنین علاوه بر نظارت می توانید تصاویر زا ضبط کنید.جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما با شماره 02158731 تماس حاصل فرمائید.

 

قابلیت هوشمند  حساس به حرکت یا MOTION DETECTION

با استفاده از قابلیت هوشمند MOTION DETECTION  می توان از فضای حافظه هاردبرای مدت بیشتری استفاده کرد.عملکرد این قابلیت به این صورت است که اگر حرکتی جلوی دوربین مداربسته وجود داشته باشد دوربین مداربسته شروع به ضبط تصاویر می کند ودر غیراین صورت فقط به صورت آنلاین تصاویر مشاهده می شود.

دیدن تصاویر از راه دور (برروی موبایل)

دیدن تصاویر بر روی موبایل می تواند یکی از مهمتر ین قابلیت های باشد که یک دوربین مداربسته باید داشته باشد تا شمابتوانید از راه دور هم بر روی محیط باغ و ویلا نظارت داشته باشید وهم بتوانید دستگاه را تنظیم کنید.

کلام آخر

قبل از تهیه بهترین دوربین مداربسته باغ و ویلا باید به نکاتی که گفته شد دقت کرده تا بتوانید مناسب ترین دوربین مداربسته ای که برای محیط باغ و ویلا شما باشد انتخاب کنید.

خرید  دوربین مداربسته برای  باغ و ویلا

جهت خرید بهترین دوربین مداربسته باغ و ویلا با برندهای معتبری مانند داهوا،هایک ویژن وپلکو با شماره 02158731 تماس حاصل فرمائید.

جهت انتخاب بهترین برند دوربین مدار بسته به مقالات مرتبط مراجعه فرمائید.