هزینه نصب دوربین مداربسته

برآورد هزینه نصب دوربین مداربسته

قبل ازبرآورد هزینه نصب دوربین مداربسته  باید به این  نکته دقت داشته باشید که محاسبه هزینه نصب دوربین مداربسته به عوامل مختلفی وابسته می باشد.در ادامه این مطلب به عوامل موثر در تعیین هزینه نصب دوربین های مداربسته می پردازیم.

عوامل موثر در هزینه نصب دوربین های مداربسته

  • تعداد دوربین های مداربسته
  • نوع و مدل دوربین های مداربسته
  • محل و اجرت نصب دوربین مداربسته

تعداد دوربین های مداربسته

اولین عاملی که در برآورد هزینه نصب دوربین های مداربسته تاثیر گذار می باشد تعداد دوربین های مداربسته مورد نیاز جهت نصب می باشد.کارشناسان نصب دوربین های مداربسته در اولین مرحله از نصب دوربین های مداربسته به کارشناسی و بازدید از محل مورد نظر کرده و براساس آن یک نقشه تهیه می شود که در آن محل نصب دوربین های مداربسته و همچنین تعداد دوربین های مداربسته مورد نیاز مشخص می شود.

نوع و ومدل دوربین های مدار بسته

باید قبل از تهیه دوربین های مداربسته باید با توجه به نوع نیاز امنیتی که کاربر به آن نیاز دارد و همچنین متناسب با محل مورد نظر دوربین مداربسته ای که مناسب می باشد تهیه کنیم و نوع دوربین مداربسته ای که میخواهیم تهیه کنیم را مشخص کنیم. به صورت کلی برای فضا ومحیط های بیرونی از دوربین های مداربسته بولت استفاده می شود و برای محیط های داخلی از دوربین های مداربسته دام استفاده می شود.همچنین نوع تکنولوژی دوربین های مداربسته را با توجه با کاربرد دوربین مداربسته مشخص کنیم.دوربین های مداربسته به صورت کلی به دو تکنولوژی دوربین های مداربسته آنالوگ یا HD و دوربین های مداربسته تحت شبکه یا IP تقسیم بندی می شوند.دوربین های مداربسته آنالوگ از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار می باشند و دوربین های مداربسته تحت شبکه به دلیل استفاده از تکنولوژی های جدیدتر وداشتن قابلیت های بیشتر از قیمت تمام شده بیشتری برخوردار می باشند.

محل نصب و اجرت نصب دوربین های مداربسته

یکی دیگر از عواملی که در برآورد هزینه های نصب دوربین های مداربسته بسیار موثر می باشد محل نصب دوربین های مداربسته می باشد.محل نصب دوربین های مداربسته می تواند عاملی مهمی در بالابرده هزینه های نصب باشد به طور مثال هزینه نصب دوربین های مداربسته در محیط ها ی مانند کارخانه های بزرگ،بیمارستان ها،مجتمع های تجاری و اداری و…می تواند متفاوت باشد. شرایط و سختی محل نصب برای کابل کشی می تواند در هزینه نصب دوربین های مداربسته تاثیر داشته باشد.اگر موقعیت محل نصب دوربین مداربسته در مناطق سخت یا مناطق خارج از شهر باشد در هزینه های نصب میتواند تاثیر گذار باشد. از عوامل موثر در هزینه های دستمزد نصب دوربین های مداربسته ارتفاع نصب دوربین های مداربسته می باشدمبنای ارتفاع نصب دوربین مداربسته  3 مترمی باشد و هر چه ارتفاع  نصب بیشتر شود، به همان نسبت دستمزد و اجرت نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته افزایش می‌یابد.سایر هزینه های جانبی مانند هزینه متراژ کابل مورد استفاده قرار گرفته و دیگر لوازم جانبی مانند داکت و غیره بعداز تمام شدن نصب دوربین های مداربسته بر حسب مقداری که مصرف می شود  محاسبه می شود.

 

تعرفه نصب اتحادیه - نظام صنفی (مصوب1402)

تعرفه نصب تهران

محتوای این مقاله صرفاجهت افزایش آگاهی شما ازتعرفه های مصوب اتحادیه وقیمت های موجود در بازار می باشدولیست هزینه های نصب شرکت الکامپ متفاوت می باشد. قبل از هرگونه اقدام، جهت استعلام هزینه ها ی نصب با شماره 02158731 با کارشناسان ما تماس حاصل فرما ئید.