بزرگترین شرکت نصب دوربین های مداربسته و دزدگیر در ایران

استفاده از دوربین‌های مدار بسته و دزدگیر به عنوان بهترین سیستم های امنیتی در محیط های مختلف با سرعت زیادی در حال گسترش می باشد، از این رو پیدا کردن یک شرکت معتبر در زمینه نصب و راه اندازی و همچنین خدمات پس از فروش می تواند یکی از سخت ترین مراحل باشد. شرکت الکامپ با بیش از 17 سال سابقه در زمینه نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته و دزدگیر ، توانسته است با انجام پروژه های بزرگ صنعتی،تجاری،مسکونی و …اکنون به عنوان بزرگ ترین و بهترین شرکت نصب دوربین های مداربسته و سیستم های امنیتی در ایران شناخته شود.

الکامپ با ارائه خدمات پس از فروش نا محدود و همچنین  ارائه معتبرترین برند‌های دوربین مدار بسته  توانسته یکی از بزرگترین شرکت های فعال در حوزه دوربین های مداربسته  و سیستم های امنیتی باشد.

معرفی واحد های الکامپ

شرکت های بزرگ و معتبر از  واحد های مختلفی برای ارائه خدمات به کاربران تشکیل شده اند که عبارتند  از  کارشناسی قبل از نصب، کارشناسان نصب، کارشناسان فروش و …که تمامی این واحد ها در کنار هم از ابتدای مرحله تماس با کارشناسان فروش تا آخرین مرحله نصب و پشتیبانی در ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی در کنار هم فعالیت دارند تا در تمامی مراحل کاربران را یاری کنند.

در ادامه ب معرفی واحد های مختلف شرکت  الکامپ خواهیم پرداخت. باالکامپ همراه باشید.

واحد مشاوره و راهنمایی

در اولین مرحله کاربران می توانند از مشاوره و راهنمای کارشناسان الکامپ جهت پاسخگویی به سوالات و راهنمای برای انتخاب،خرید و نصب مناسب ترین سیستم حفاظتی بهره مند شوند.

واحد کارشناسی پیش از نصب

در این واحد، کاربران می‌توانند قبل از نصب دوربین ها ی مداربسته درخواست مشاوره و تهیه نقشه سیستم امنیتی خود را داشته باشند. کارشناسان نصب  شرکت الکامپ، پیش از نصب محیط  مورد نظررا بررسی کرده و نقشه ای تهیه کرده که بر اساس آن تعداد دوربین ها و زاویه نصب دوربین ها مشخص خواهد شد. و در نهایت بهترین نقشه سیستم امنیتی با توجه به نیاز ها امنیتی کاربر به کاربر ارائه می شود.

واحد نصب دوربین مداربسته

تیم تخصصی نصب الکامپ شامل افرادی می باشد که علاوه بر ویژگی های اخلاق مدارانه و دوستانه از تخصص و سرعت عمل بالایی در زمینه اجرای امور نصب برخوردار می باشند.تیم تخصصی نصب الکامپ به واسطه گذراندن آموزش های تخصصی یکی از مجرب ترین تیم های نصب دوربین های مداربسته و سیستم های امنیتی می باشد که در طول دوران پروژه همراه شما می باشند.جهت دیدن پروژه های الکامپ کلیک کنید.

واحد خدمات پس از فروش نا محدود

خدمات و پشتیبانی پس از نصب دوربین ها ی مداربسته نیز ادامه خواهد داشت. گرچه با توجه به دانش کارشناسان  نصب، نیاز به خدمات پس از فروش به شدت کاهش خواهد یافت، اما خرابی و مشکلات پس از نصب انکار ناپذیر هستند. از این رو، متخصصین و تعمیرکاران حرفه ای در تیم همواره آماده برای رفع ایرادات و مشکلات احتمالی هستند.

رزومه شرکت الکامپ در نصب دوربین های مداربسته

شرکت الکامپ با بیش از 7000 پروژه اجرائی موفق در زمینه نصب و راه اندازی انواع دوربین های مداربسته و دزدگیر اماکن توانسته یکی از موفق ترین فعالان درحوزه سیستم های امنیتی باشد.