10 دلیل  طلائی که الکامپ را از دیگران متمایز می کند 

1.بیش از 17 سال سابقه درخشان

الکامپ دارای بیش از 17 سال سابقه در زمینه نصب و راه اندازی انواع دوربین های مداربسته و سیستم های امنیتی می باشد که پس از چند سال تجربه نیاز های بازار را به صورت عملی بررسی کرده و برآورده می سازد.

 

2.بیش از 7000 پروژه اجرای موفق:

الکامپ با بیش از 7000 پروژه اجرائی موفق در زمینه نصب و راه اندازی انواع سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته یکی از بزرگترین شرکت های  ارائه دهنده خدمات نصب سیستم های امنیتی و تامین کننده کننده انواع دوربین های مداربسته می باشد.

3.بزرگترین تیم تخصصی نصب

تیم تخصصی نصب الکامپ شامل افرادی می باشد که علاوه بر ویژگی های اخلاق مدارانه و دوستانه از تخصص و سرعت عمل بالایی در زمینه اجرای امور نصب برخوردار می باشند.تیم تخصصی نصب الکامپ به واسطه گذراندن آموزش های تخصصی یکی از مجرب ترین تیم های نصب دوربین های مداربسته و سیستم های امنیتی می باشد که در طول دوران پروژه همراه شما می باشند.

4.پشتیبانی خدمات پس از فروش نامحدود محصولات و خدمات

الکامپ با ارائه پشتیبانی خدمات پس از فروش نامحدود محصولات و خدمات  در سطحی فراتر از نیاز مشتری جهت ایجاد حس رضایت  در مشتری یکی از چشم اندازهای الکامپ می باشد.

 

5. دارای تمامی مجوزها ی لازم 

شرکت الکامپ دارای شماره ثبت وشناسه ملی،دارای جواز فروش و نصب وراه انداز ی از وزارت صنعت ومعدن،تائیدیه ومجوزهای لازم ازاتحادیه الکترونیک ،دارای نشان اینماد،دارای نشان ملی ثبت ،دارای مجوز از انجمن صنفی فروشگاه های اینترنتی وتقدیرنامه های فراوان از سازمان ها ونهاد ها ی دولتی وخصوصی می باشد.الکامپ با دارا بودن تمامی مجوزهای لازم  از ارگان ها و واحد صنفی مرتبط  در زمینه نصب و راه اندازی انواع دوربین های مداربسته توانسته است یکی از ضروری ترین عوامل جهت جلب اعتماد و اطمینان مشتریان عزیز را فراهم کند.

6.بیش از 1200 محصول متنوع در انواع سیستم های امنیتی

 الکامپ ارائه دهنده  بازه ی متنوعی ازمحصولات مانند انواع دوربین های مداربسته،تجهیزات ولوازم جانبی شبکه،USP یا منبع تغذیه،انواع دزدگیر،اعلام حریق،تلفن سانترال،مه ساز امنیتی و…وهمچنین بازه های مختلفی از کیفیت و قیمت در انواع برندها ی مختلف در هر دسته ای  از محصولات و خدمات سبب گردیده تا مشتریان محترم بتوانند حق انتخاب شایسته ای داشته باشند.شرکت الکامپ وارد کننده جدیدترین انواع محصولات اعم از دوربین های مداربسته ،سیستم ها ی امنیتی و نظارتی وتجهیزات ولوازم جانبی با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا ارائه دهنده برندهای معتبری همچون Pelco,Hikvision,unimo,panasonic ,samsung,dahua,dlink,kdt,unv دردوربین های مداربسته  AHD وتحت شبکه(IP) می باشد.شرکت الکامپ با  ارائه محصولات تجهیزات جانبی دوربین های مداربسته مانند UPS(برق اظطراری )توانسته مشکل قطعی برق احتمالی که ممکن است در این نوع از محصولات به وجود بیاید را حل کرده.همچنین با ارائه محصولات امنیتی مانند دزدگیر با برندها ی معتبری همچون Classic,Silex وسیستم های اعلان حریق و مه ساز امنیتی توانسته تمامی  خدمات ومحصولات مورد نیازی که اماکن مختلف برای حفظ امنیت خود دارا باشند را عرضه کند.

 

 

7.مشاوره و بازدید رایگان 

یکی از مشکلاتی که کاربران در نصب دوربین های مداربسته دارند مشکل انتخاب نوع دوربین های مداربسته مناسب برای محل مورد نظر ،چرا که نوع دوربین های مداربسته و تکنولوژی به کار رفته در آنها و برند های مختلف دوربین های مداربسته  و همچنین تعداد دوربین های مداربسته که باید در محل مورد نظر نصب شود تا هیچ نقطه کوری وجود نداشته باشد،کار تخصصی می باشد که نیازمند دانش و اطلاعات فنی می باشد به همین جهت الکامپ جهت خدمت رسانی و افزایش آگاهی مشتریان اقدام به راه اندازی واحد مشاوره تخصصی نصب وراه اندازی دوربین های مداربسته پرداخته تا پاسخگوی هرگونه پرسش درمراحل خرید دوریبن ها ی مداربسته و همچنین در نصب دوربین های مداربسته و تجهیزات مورد نیاز می باشند .یکی دیگر از خدماتی که الکامپ در اختیار مشتریان خود قرار می دهد امکان بازدید کارشناسان از محل مورد نظر قبل از نصب می باشد تا با کارشناسی محل بتوانند نقشه محل نصب دوربین های مداربسته ونوع و تعداد دوربین های مداربسته مورد نیاز را مشخص کنند.لازم به یاد آوری می باشد که خدمات مشاوره و بازدید از محل نصب رایگان بوده و الزامی برای مشتریان محترم جهت خرید از مجموعه الکامپ ندارد.

8.تیم پشتیبانی 24 ساعته

شرکت الکامپ  درصدد است  تا در زمینه پاسخگویی وپشتیبانی  مشتریان محترم بهترین عملکرد را ارائه دهد.توجه ویژه به سوالات و نیاز های  مشتریان در جهت پاسخگویی مفیدو قبول انتقادات و پیشنهادات و شکایت شما مشتریان محترم موجب شد شرکت الکامپ گروهی ازمشاوران را جهت تیم پشتیبانی  قرار دهد که به صورت ۲۴ ساعته تمام طول هفته  در خدمت شما عزیزان جهت پشتیبانی و راهنمایی و پاسخگویی باشد

9.ارسال محصولات و خدمات نصب به سراسر ایران 

الکامپ با امکان ارسال محصولات خود و خدمات نصب ور اه اندازی انواع دوربین های مداربسته  و سیستم ها ی امنیتی خود در سراسر ایران توانسته امکان دسترسی به تمامی خدمات را برای سرتاسر ایران فراهم کند.ارسال محصولات  توسط الکامپ با روش های گوناگونی انجام می گیرد. قیمت این روش ها با توجه به مسافت و شهرمورد نظر و مدت زمان که برای ارسال مورد نیاز می باشد متفاوت می باشد. یکی از روش های ارسال، تیپاکس می باشد.برای اطلاع از فعالیت و وجود دفترفعال  تیپاکس در شهر خود با  کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.برای مناطقی مانند کیش و قشم، ارسال کالا توسط هواپیما مناسب می باشد.زیرا هزینه تمام شده به روش هواپیمایی با روش زمینی تفاوت چندانی نداشته و کالا در عرض 2 الی 6 ساعت به مشتری تحویل داده می شود. روش بعدی، ارسال توسط پست می باشد. در شهرستان هایی که دسترسی تنها به پست امکان پذیر است، ارسال توسط پست انجام می گیرد و اگر مشتری جهت دریافت محصول عجله داشته باشد، ارسال به صورت پیشتاز انجام می گیرد. برای دریافت اطلاعات بیش تر راجع به نحوه ارسال محصولات و انتخاب درست روش ارسال خود با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید.

10.تخفیف ها و جشنوار ه ها ی شگفت انگیز

الکامپ همیشه برای مشتریان خود فرصت های مناسبی را برای خرید به وجود آورده است و این فرصت ها درتمام طول سال در قالب جشنواره های فصلی و مناسبتی تکرار می شوند تا مشتریان محترم بتوانند از فرصت های دریافت کد تخفیف و جوایز استفاده کنند.