آموزش انتقال تصویر XMEye برروی موبایل و تبلت


 

 

آموزش انتقال تصویر XMEye برروی موبایل و تبلت

 نرافزار XMEye چیست؟

XMEye یک نرم افزار انتقال تصویر دوربین های مداربسته بر روی گوشی  موبایل و تبلت می باشد که دارای فناوری DVR و IPC می باشد.این نرم افزار ساخت کمپانی  XM می باشد.نرم افزار XMEye از تکنولوژی cloud (ابر) بهره می برد که برای دیدن تصاویر بر روی گوشی موبایل و تبلت کاربرد دارد.کمپانی xm از نرم افزار cms برای انتقال تصویر بر روی کامپیوتر بهره می برد.شما به راحتی می توانید با استفاده از شماره سریال دستگاه و همچنین تکنولوژی ابر cloud،تصاویر را به راحتی بر روی گوشی و تبلت خود در هر زمان و مکانی که هستید مشاهده کنید.اگر به دنبال دانلود یک نرم افزار جهت انتقال تصاویر دوربین های مداربسته خود بر روی موبایل خود می باشید ما نرم افزار انتقال تصویر XMEye  را پیشنهاد می دهیم.شما با نصب این نرم افزار بر روی انواع گوشی های موبایل با سیستم ها عامل  IOS و اندروید می توانید به راحتی تصاویر را دریافت کنید.در ادامه این مطلب به آموزش دانلود نرم افزارXMEye و مراحل نصب این نرم افزرا می پردازیم.در ادامه این آموزش با ما باشید.

مزایای استفاده از نرم افزار XMEye

تکنولوژی cloud وتهیه نسخه پشتیبان : نرم افزار XMEye به دلیل استفاده از تکنولوژی cloud( فضای ابری) این امکان را به کاربران می دهد که علاوه بر ضبط تصاویر به صورت مداوم یک بک آپ به صورت پشتیبان هم در فضای ابری تهیه می کند در این صورت اگر مشکلی برای فایل های تصاویر به وجود آید می توان از نسخه پشتیبان استفاده کرد.

امنیت بالا : نرم افزار XMEye به دلیل استفاه از یک ID یا UID مخصوص برای هراکانت توانسته امنیت بالایی را در این نرم افزار برقرار کند.

سازگاری با انواع سیستم ها:یکی دیگر از مزیت های استفاده از نرم افزار XMeye سازگاری این برنامه با انواع سیستم ها مانند دوربین های تحت شبکه یا IP وانواع گو شی های موبایل به سیستم عامل ها ی اندروید و IOS می باشد.

کاربری آسان : نرم افزار XMEye با وجود تکنولوژی پیشترفته ای که دارد از کاربری بسیار آسانی برای کاربران برخوردار می باشد.

قابلیت دیدن تصاویر در زمان های متفاوت: نرم افزار XMEye  علاوه بر دیدن قابلیت دیدن تصاویر و ویدیو های به صورت زنده ،از قابلیت جلو وعقب رفتن در زمان و دیدن تصاویر در زمان های متفاوت برخوردار می باشد.

مرحله اول:دانلود نرم افزار XMEye

جهت دانلود نرم افزار XMEye بر روی گوشی اندروید خود به گوگل پلی(google play) و برای گوشی ها ی آیفون به اپ استور مراجعه کنید و نرم افزار را دانلود کنید.

 

مرحله دوم:ورود به نرم افزار

روش اول: در این روش شما از قبل در نرم افزار ثبت نام کرده و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد نرم افزار می شوید.

 

 

روش دوم(register): همان طور که گفته شد اگراز قبل نام کاربری داشته باشیدمی توانید با استفاده از آن وارد وارد برنامه شویدولی در غیر این صورت، روی گزینه register کلیک کرده و جهت ثبت نام در نرم افزار  نام کاربری، رمز عبور و ایمیل خود را وارد می کنیم.

روش سوم(local login) : در روش سوم از قسمت  Local Login استفاده می کنیم باید توجه داشته باشید که در صورتی می توانیم از این روش استفاده کنیم که دستگاه NVR یا  DVR و دوربین مداربسته و موبایل برروی یک شبکه وایفای قرار داشته باشند و به یک روتر متصل باشند.استفاده از این روش به دلیل اینکه نیازی به ثبت نام در نرم افزار نمی باشد از سرعت بالاتری برخوردار می باشد.

روش چهارم (direct login): در روش چهارم از Direct login یا ورود مستقیم  استفاده می کنیم.در این روش همان طور که از نام آن مشخص می باشد(ورود مستقیم)،می توانیم مستقیما به تصاویر دوربین مداربسته دسترسی داشته باشیم.در این روش ابتداباید موبایل را به WIFI SSID دوربین مداربسته بی سیم متصل کنیم و مزیت استفاده از این روش این می باشد که در صورتی که دوربین مداربسته وگوشی به هیچ شبکه یا روتری متصل نباشند می توان به صورت مستقیم به تصاویر دوربین مداربسته دسترسی داشته و مشاهده کنیم.

 

مرحله دوم: اضافه کردن یک دستگاه به XMEYE دوربین مداربسته یا دستگاه NVR یا DVR

دراین مرحله از طریق علام به علاوه که در بالای صفحه مشاهده می کنید یک دستگاه را به نرم افزار اضافه می کنید این دستگاه می تواند یک دوربین مداربسته یا دستگاه NVR یا DVR باشد.

مرحله سوم:معرفی دستگاه از طریق نام و سریال دستگاه

دراین مرحله نام دستگاه و سریال دستگاه را وارد کرده و قسمت PORT را خالی می گذاریم .برای وارد کردن نام دستگاه محدودیتی وجود ندارد و می توان هر نامی را انتخاب کرد.

مرحله چهارم:فعال سازی هشدار (notification) در نرم افزار xmeye

یکی از قابلیت های xmeye قابلیت ارسال هشداریا push alarm می باشد،در صورتی که دوربین مداربسته هشداری ارسال کند یک  هشدار هم روی موبایل شما  به صورت notification ارسال می شود.درمرحله چهارم می توان تنظیمات ارسال هشدار بر روی گوشی موبایل را انجام داد.

 

کلام آخر:

اگر نیاز به نصب یک نرم افزار جهت دیدن تصاویر دوربین های مداربسته خود بر روی گوشی موبایل خود می باشید ما نرم افزار xmeye را پیشنهاد می کنیم که هم از نظر تکنولوژی ها ی به کار رفته در سطح بالایی می باشد و هم از نظر امنیت در سطح بالای امنیتی قرار دارد.یکی از مهمترین عواملی که باعث محبوبیت این نرم افزار در میان سایر نرم افزار ها شده است کاربری بسیار آسان آن می باشد که موجب شده کاربران بتوانند به سادگی با این نرم افزار کارکنند.

خرید دوربین های مداربسته با نرم افزار xmeye

جهت خرید دوربین های مداربسته با نرم افزار XMEYE با شماره 02158731 تماس حاصل فرمائید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *